tisdag 2 november 2010

Oj, så länge sedan!

Ibland går tiden fort, ibland tryter motivationen, eller beror det på

andra saker, som man vill skylla på. Kanske är det ren och skär

lathet att inget blir gjort, som att göra inlägg i bloggen. Nu har
det i.a.f. hänt något som har satt lite fart på livsandarna.
Jag skall efter många år äntligen ha en egen utställning!
Ivrigt påhejad av mina målarvänner, särskilt härliga K,
som redan i januari förmådde mig att boka lokal för
ändamålet.
Nåväl, 6-7 nov och 13-14 nov  ställer jag ut mina målningar
i Onsala  Båt & Sjöfartsmuseum.
Roligt, spännande och lite skrämmande!
Alla som vill och kan komma är välkomna!
Tider: kl.11-16

2 kommentarer:

  1. Nu är morsan riktigt på G! Först mailar hon hej vilt till allat och alla och nu bloggar hon igen!!
    Bra jobbat lilla mamsen!!
    Vi kommer givetvis på vernissagen på lördag!
    Kram
    Mags

    SvaraRadera
  2. Det skall bli jätteroligt att se dina alster!
    Jag kommer!
    Kram
    Anita

    SvaraRadera